Regulamin zakupów obowiązujący od 26.02.2015r.

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Polimer24 dostępny pod adresem www.polimer24.pl, prowadzony jest przez firmę POLIMER Katarzyna Głuchowska z siedzibą we Wrocławiu 51-318 przy ul.Zakrzowskiej 21a, nip:897-165-29-91

  2. Wszystkie ceny podane w serwisie zawierają podatek VAT i są wyrażone w złotych polskich.

  3. Korzystanie z sklepu internetowego Polimer24.pl, oznacza akceptację niniejszego regulaminu.



ZAMÓWIENIA

  1. Sklep internetowy Polimer24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę http://www.polimer24.pl Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski.
     

  2. Wypełnienie formularza koszyka oraz naciśnięcie przycisku "Potwierdzam zakup" jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Powoduje to zapisanie w bazie danych informacji wpisanych w formularzu oraz nazwy hosta nadawcy i godziny wysłania formularza.
     

  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą przyjęte do realizacji następnego dnia roboczego.
     

  4. Realizacji zamówienia rozpoczyna się:- w przypadku zamówień płatnych serwisem przelewy24
    - w chwili autoryzacji transakcji (ok. godzinę od momentu zapłaty),
    - w przypadku zamówień płatnych przelewem w momencie wpłynięcia środków na konto sklepu
     

  5. Formy płatności - płatność kartą, przelewem bankowym i za pobraniem. Zlecenia za pobraniem, których nie uda się potwierdzić mailowe lub przez telefon nie będą realizowana.
     

  6. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wygenerowany przez sklep, e-mail ze szczegółami zamówienia.
     

  7. Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar w ciągu 2 dni.
     

  8. Do każdego zamówionego produktu dołączana jest faktura VAT lub paragon.
     

  9. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską, zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
     

  10. Sklep Polimer24.pl jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad.
     

  11. W przypadku wady produktu powstałej w wyniku dostawy (gdy opakowanie jest uszkodzone lub zerwane są taśmy zabezpieczające) - prosimy zażądać od kuriera spisania  protokołu szkody, oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu Polimer24.pl  o zaistniałej sytuacji.



REKLAMACJA I ZWROT

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy z  w terminie 15 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
     

  2. W celu odstąpienia od umowy można skorzystać z gotowego formularza zwrotów.
     



  1. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
     

  2. Konsument musi pokryć koszty bezpośrednio związane ze zwrotem towaru po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czyli odesłaniem rzeczy do sklepu.
     

  3. Zwroty towaru należy wysyłać na adres:51-318 Wrocław ul.Zakrzowska 21a 

  4. Sklep gwarantuje zwrot konsumentowi  w ciągu 7 dni  wszystkich dokonanych przez niego płatności ,  w tym koszty dostarczenia rzeczy  poniesione podczas zakupu.
     

  5. Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja ta obejmuje tylko produkty zakupione w internetowym sklepie Polimer24.pl. Gwarancji nie podlega naturalne zużycie produktu.
     

  6. Chcąc zgłosić reklamacje lub skorzystać z gwarancji należy zgłosić to na mail sprzedaz@polimer24.pl  lub w formie pisemnej. Towar należy przesłać na koszt sklepu Polimer24.pl  wskazanym prze sklep spedytorem na adres magazynu mieszczącego się na ul. Zakrzowska 21a , 51-318 Wrocław. 
     

  7. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 10 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do nabywcy zostanie odesłany nowy produkt, w przypadku niedostępności produktu zostaną zwrócone pieniądze.  Konsument może dochodzić też innego zaspokojenia roszczeń reklamacyjnych w granicach obowiązującego prawa np. obniżenia ceny.
     

  8. W sklepie Polimer24.pl można reklamować tylko produkty nabyte za pośrednictwem sklepu Polimer24.pl  produkty Lakma, CleanPro, Medical Mercator i inne nabyte w innych miejscach należy reklamować u sprzedawcy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę Polimer w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 r.
     

  2. Wszystkie dane klientów podawane podczas dokonywania zakupów lub/i rejestracji, będą przechowywane w chronionej bazie. Gwarantujemy, że nigdy, pod żadnym pozorem, nie zostaną one udostępnione osobom trzecim z wyjątkiem organów do tego uprawnionych o których mowa w ustawie Dz.U.97.133.883. Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r. z późn. zm.)
     

  3. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
     

  4. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

 
W przypadku wątpliwości co do praw konsumenta  zachęcamy do zapoznania się ze stroną www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl